Måndagslista


Namn:
My

Piercingar: Nej.
Tatueringar: Nej, men skulle kunna tänka mig något litet.
Längd: 183 cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: Blond.
Fräknar: Nej :(
Motto: Har inget speciellt sådär
Kär? Ja!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland, ibland inte. Skulle inte ha något emot att lämna Bålsta, men att lämna Sverige vet jag inte.
Tycker du att du är attraktiv? Jadå, men sen har ju alla sina bad days också, haha.
Vilket schampo använder du? Haha, det som finns i duschen för tillfället. Det varierar väldigt mycket!
Vad är du rädd för? Att bli gammal och och att förlora någon jag tycker mycket om.
Gillar du berg- och dalbanor? Nej fy.

Senaste...
Filmen du hyrde? Hmm, bra fråga. Jag minns inte!
Filmen du köpte? Haha, minns inte det heller.
Låten du hörde: Death Cab for Cutie – Brothers on a Hotel Bed
Låten du laddade ner? Maggios nya album.
Personen du ringde? Sebbe
Personen som ringde dig? Sebbe
TV-program du såg? Smekmånaden på fyran. Film iofs!
Person du tänkte på? Pappa, för han smsade och frågade om vi ville åka båt imorgon.

Favorit...
Låt: Oj. Det är ju olika mest hela tiden. Kan inte säga en!
Sak att göra: Kramas, skratta och umgås med vänner.
Sport: Får väl säga innebandy med tanke på att jag spelade det förrut och älskade det. Innebandyn var mitt liv då, haha.
Kläder: Gråsvarta jeans från Crocker, stor svart oversizekofta och baslinnen.
Film: Allt för min syster, världens bästa och sorgligaste film. Aldrig gråtit så mycket till en film förrut.
Bil: Sebbes hahaha.
Serie: Tro det eller ej, men GLEE.

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja typ några hundra gånger sådär.
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Ja det har jag väl gjort tyvärr.
Varit i slagsmål? Nej!
Blivit arresterad? Nä.
Träffat någon från internet IRL? Hmm. Jag antar det?

Antal...
Gånger du varit kär? 2 gånger, men bara en som fått mitt hjärta att slå dubbelt och min kropp att bli varm i snart 1 och ett halvt års tid.
Gånger ditt hjärta brustit? En gång.
Hjärtan brustet på grund av dig? Det vet jag inte, förhoppningsvis inga alls.
Killar du kysst? Hela 5 stycken, haha.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Varje gång jag fyllt år sen jag föddes, typ. 19 gånger då alltså. 

Senaste...
Boken du läste? Smuts.
Personen du fick e-mail av? Säkert nåt reklamgrejs.
Personen du fick brev av? Tele 2 antar jag, haha!
Personen du fick sms av? Elina
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Om man ska ta min riktiga familj (dvs mamma och pappa tillsammans) så är det nog minst 10 år sedan med tanke på att mina päron är skilda.
Saken du köpte? En kofta för 35 spänn på rean. Ett riktigt kap!

Kommentarer
Postat av: Becko

ALLT FÖR MIN SYSTER!!! :( Vill se... ska vi se?! :D

ska du åka båt med din papi idag?

2011-08-02 @ 10:03:33
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0