CARA MIA


Imorse var jag SÅHÄR glad, för att idag var dagen då jag, Emelie och Becko bestämt oss för att ta en liten shoppingtur! Strax efter elva kom Emelie och Becko och hämtade upp mig, och så körde vi först mot Hallonbergen där Emelie skulle på hemligt uppdrag (hon skulle klippa sin pappas jobbarkompis). Efter det så styrde vi bilen mot Vällingby C där vi skulle gå på Topshop. MEN, hör och häpna: Butiken hade stängt... Vi lackade och drog från Vällingby vidare mot Kista. Där shoppade vi typ loss och åt asgod mat. Vad jag köpte visar jag alldeles snart!

På vägen hem lyssnade vi på gamla klassiker såsom Tokyo med Danny, Cara Mia med Måns, Glassigt med Mange osv. Sjukt att man kan vartenda ord i dom där låtarna fortfarande. Sjukt att man kan dom överhuvudtaget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0