En helg i Gävle


Spenderade första helgen i april i Gävle tillsammans med bästa tjejerna, för att fira att den yngste av oss äntligen blivit arton. Vi höll till i Pussempas mysiga sommarstuga, där vi mös galet, åt årets första grillade måltider (så sjukt gott) samt sov och fixade oss inför häng i Gävle City (haha). Förstår inte riktigt varför jag bara har dessa bilder i kameran efter en helg som denna. Skulle ha dokumenterat allt vi gjorde, det skulle blivit roligare...

På fredagskvällen åt vi ute på Church Street Saloon. En fet köttbit med pommes och bea för oss alla. Senare på kvällen kollade vi på Pretty Woman och somnade runt 3-tiden. På lördagen väntade äventyr! Först åt vi grillade hamburgare, sen begav vi oss av till ett ställe där man kunde basta. Så vi bastade, drack bira och lyssnade på musik. Bilderna här ovan är från lördagskvällen, då vi gjorde drinkar i Emelies fina glas. Klandra oss inte, vi är nybörjare... Det var tänkt att vi skulle ut och röja, men vi hamnade på ett mysigt ställe med bowling, biljard, dansgolv med kamera, öl och sköna soffor istället. Tusen gånger bättre! Så jag tackar tjejerna för en grym helg: tack! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia Olsen - ätstörd {anorexia nervosa}

Och jag tackar för att du uppdaterar din

så överdrivet och näst in till förbjudet

fina blogg!



Du är min absoluta favorit och största

inspirationskälla när det gäller

bloggar, jag lovar!

Hade gråtit kilometer djupa hav om du

gav upp bloggandet!



Gör aldrig det ? :(



Kramar!

2011-04-04 @ 21:13:35
URL: http://byolsen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0