Livet_leker92




Hej på er. Idag har jag en mycket bättre dag än vad jag hade sist jag skrev, men hey, alla har väl sina deppdagar ibland? Just nu har jag UF-lektion, och jag har upptäckt att skriva loggbok inte är in grej alltså. Jag skriver kanske två viktiga rader, och sen ordbajsar jag bara för att få ihop tillräckligt för att lämna in, haha. MEN vi får se det från den ljusa sidan: just nu går företaget trögt och då blir loggboken tom. Snart kanske det vänder, vem vet!

De snygga bilderna ni ser här ovan är från förra fredagens lektion i foto a. Meg och jag skulle, på Dessis initiativ, försöka hoppa mot varandra och kramas i luften, vilket borde vara i princip omöjligt. Vi lyckades i varje fall inte. Efter denna lektion väntar en tretimmars ny fotolektion, och sen är det H-E-L-G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0