En konstig morgon


Haha jag skelar ju typ!!!!!

Imorse när jag kom till skolan var jag helt ensam... Inte en enda kotte från min klass hade behagat dyka upp. Fattar ni hur skumt det kändes? När jag gått runt i skolan som en enstöring ett tag så kom jag ju på att hälften av klassen befinner sig på Saco-mässan, även Dessi som annars skulle haft fotolektion med mig. De andra började visst vid tolv, och där stod jag vid halv tio-tiden. Ensam. Hur som helst så fick jag leta upp de andra i fotogruppen och så fick vi ta såna här lite halvsnygga porträtt. Är_inte_beredd_92. Nu är jag iallafall inte helst ensam. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv; Helt likadant är det kanske inte, men det får bli min signature pose, hihi! :D

2010-11-18 @ 19:16:27
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0