DAY 03 - YOUR PARENTS

Jag ligger fett efter med detta nu, vilket inte känns okej. Men nu skall jag gå in för detta helhjärtat, så nu ska jag berätta om mina föräldrar.
Min mamma heter Marika och min pappa heter Mats. De träffades när de var 15 år och var sen tillsammans tills jag var i sex, sjuårsåldern. Orkar inte räkna ut hur många år det är men det är en del. 

Hur som helst, jag börjar att berätta om min mamma. Hon är född 3:e augusti 1966 och är alltså 44 år gammal. Hon är uppvuxen i Stockholm men hon har bott i Bålsta väldigt länge. När hon var yngre gick hon i Gransäterskolan, haha. Nu jobbar hon på dagis, alltså är hon en dagisfröken (eller en förskolelärare som det så vackert heter). Min mamma är tillsammans med en kille som heter Andreas och de har inga barn ihop. 

Min pappa är född den 7:e januari 1966 och även han är 44 år gammal. Han bodde i Jakan när han var liten (tror jag) men flyttade hit till Bålsta runt sjuårsåldern då han började i Kvarnbacksskolan (numera Futurum). Pappa jobbar med larm på ett företag som heter G4S. Han är nån slags chef, vet inte riktigt vad för någon men. Han är tillsammans med en tjej som heter Annica, och de har två barn ihop - Tess och Gina. 

Nu ska jag väl inte säga så mycket mer. Inte så intressant för er att läsa SÅ vi avrundar där! Eller ah, jag älskar båda mina föräldrar väldigt mycket såklart, men det vet dom redan hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle varit roligare att läsa om hur dom var som personer och var dom tyckte om :)

2010-11-26 @ 19:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0