DAY 02 - YOUR LOVE

Ja, då har vi kommit till dag 2 och "Din kärlek". Ni kan nog alla lista ut vem jag ska skriva om, hehe. 

För lite mer än ett år sedan träffade jag Sebastian första gången. Det var fredag, det minns jag iallafall för jag var hemma hos Louise och kollade på Idol. Några gator därifrån befann sig Sebbe, hemma hos Micke, som är min systers pojkvän samt Sebbes bästa vän. Jag slevade iväg ett sms till min syster för att fråga hur hon skulle ta sig hem samma kväll. Hon svarade då att Sebbe skulle skjutsa henne, och jag svarade med att fråga om inte jag också kunde få åka med? Svaret jag fick blev: Fråga själv. Några sekunder senare kom ett sms med ett nummer. Så vad gjorde jag då, jo jag skrev ett snällt sms där jag frågade om inte jag också kunde få åka med. Jag menar, varför inte chansa? Jag  ville ju inte direkt gå hem i snöstorm. Eller minns inte om det snöade men kallt var det iallafall, punkt. Fick ett svar, och jo visst kunde jag få det. Och för er som inte hängde med riktigt så var numret jag fick av Ida såklart Sebbes!

Så en stund senare sa jag hejdå till Louise och så började jag gå mot Mikaels hus. Möttes av tre påklädda personer i hallen: Ida, Micke och Sebbe. Vi började gå mot bilen och jag och Sebbe hälsade och han sa att Ida pratat såå mycket om mig. Vad hon sa vet jag dock inte, säkert något dumt. Hur som helst så fick vi skjuts hem och sen var det inte så mycket mer med det.

Några dagar senare (veckan efter kanske?) så satt jag hemma och kollade på tv när det plingade till i mobilen. Det var Sebbe som frågade vad jag gjorde. Inte så värst mycket svarade jag. Han frågade om jag inte ville ses, och jag hade ju inget annat för mig så varför inte. Blev upphämtad av Sebbe och hans kompis Jonas, som vi sedan åkte hem till. Hos Jonas befann sig även Ida och Micke. Vi spelade Wii och chillade.

Efter dessa händelser så började vi prata väldigt mycket på msn, och då menar jag väldigt mycket. Sen började vi smsa och vi träffades fler gånger, mest tillsammans med Micke och Ida. 

Sen kom nyår, och efter mycket om och men vad som skulle hända, så hamnade jag hemma hos Becko med tjejerna. Hade en superkväll, och någon timme efter tolvslaget kom Fredrik (Sebbes kompis) och hämtade mig eftersom att jag och Sebbe skulle sova hos Micke då ingen av oss orkade ta oss hem. Sebbe var iallafall med i bilen, och när Fredrik skjutsat runt alla gäster som varit hemma hos honom, droppade han oss vid Micke. Vi satt uppe och pratade med Ida och Micke lite innan dom gick och la sig, och sedan fortsatte vi att prata en lång stund. Och sen kysstes vi, och på den vägen är det, haha. 

Vi blev tillsammans den 6:e februari 2010, och nu har vi varit tillsammans i snart 10 månader. Det är alldeles alldeles underbart. i love you ♥


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilken gullig historia :D Älskar att höra hur folk träffas =)

2010-11-24 @ 20:46:10
URL: http://lolloll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0