2010 11 29

Idag hade jag på mig mitt nya halsband! Kommer från Lindex och gick loss på en hundring - 1 spänn!

Annars då? Känner mig som en vandrande zombie idag. Höll på att somna på praktiken när jag satt och gick igenom lite viktiga pärmar, och nu vill jag inget hellre än att lyfta på arslet och hoppa in i duschen för att sen lägga mig och glo på tv.

Dagens +
Mina knästrumpor, värmde bra över strumpbyxorna
Åt god lunch på praktiken (2 st Grandiosa panpizza, haha)
Köpt nya torgvantar för 39 spänn
Pensionärsjävlar
Dagens -
Trött
Missade Halv 8 hos mig
Nytvättat hår (svårt o ha och göra med)
Dagens :O
Amanda (en tjej som var med på P&L) i Paradise Hotel. Ni anar inte hur förvånad jag blev när jag såg henne i rutan, haha.
Aja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0