Våtmarker

Häromdagen när jag traskade in på SP för att uträtta diverse ärenden så fann jag min vän Louise med boken Våtmarker i högsta hugg, i full färd med att läsa något stycke med en sådan inlevelse att jag och några andra fick rysningar längs ryggraden. Och tro inte att det var för att det var något spännande hon läste om, utan det var något helt annat... Så igår när jag var påväg hem från min och Louises lilla cykeltur, stannade jag till hos familjen Ö för att få låna denna bok av Louise då hon läst ut den.

"Nu ska jag hem och läsa!" sa jag. "Haha, ha så kul!" sa Louise.

Så vad handlar denna bok egentligen om då, kanske ni undrar. Jag citerar lite av baksidan:

"Artonåriga Helen hamnar på sjukhus efter att ha skurit sig under intimrakning. Hon måste opereras, och kirurgen passar samtidigt på att ta bort hennes hemorrojder..."

Läste iallafall ut boken idag och om ni gillar att läsa om mens, snorkråkor, ett trasigt ano eller sex så är den här boken helt till för er! Själv tyckte jag bara att den var en smula konstig och äcklig, därav rysningarna vi fick när Louise så vackers citerade ett stycke. Vi rös av äckel, haha!


Och för er som trots denna text vill läsa boken finns den att låna på närmaste bibbla! Mycket nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0