Första riktiga sommardagen

Hej på er. Vädret idag är ju helt underbart. Jag såg shorts och klänningar med bara ben lite överallt. Folk har droppat tightsen och det är väl ett tecken på sommar?

Efter skolan bestämde jag mig hur som helst för att åka hem till Sebastian för att mysa ute i det fina vädret tillsammans med honom. Vi satt på gräsmattan på hans baksida och pratade och tog det lugnt och samtidigt pysslade jag ihop ett finfint maskroshalsband, ni vet sånt där man gjorde när man var mindre? Vi grillade även majskolvar som vi käkade till middag, det var så sjukt gott! Som vanligt ägde det att umgås med världens finaste kille, och det fina vädret gjorde inget sämre direkt! ♥

Sebbe i full färd med att grilla!
Majs+smör+salt = Smarrigt!
I ♥ SMODDI 4 LAJF!
Efter maten chillade jag low i soffan. Peace ba!
Här är det fina halsbandet som jag gjorde!
POSSPOSS!
Sen var det dags för mig att traska till bussen och åka hemåt. Tur att jag hade sköna skor iallafall, för vägen från Sebbe till bussen är fan inte att leka med!

Kommentarer
Postat av: jossan

åh du kör på pussbild, söööt!

2010-05-20 @ 09:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0