Lördagskvällen med Louise

Igårkväll kom ju Louise hem till mig för att värma upp innan vi skulle till Kalmis och lyssna på rockmusik!
Jag hade suttit alldeles för länge i min ensamhet på balkongen, så när Louise kom blev allt så mycket... Roligare.
Då kom plötsligt en okänd person kallad Självutlösaren fram till oss för att ta några bilder.
Mr. Självutlösare tog en hel del bilder, men jag skall skona er och bara visa dom som är fina, som denna!
Peace, rock and... ett fuckface?
Sen gick vi in för det blev kallt, och än sålänge hade det inte blivit dags att gå.
Jag ba :PpPPpPPp
Lollo ba :PpPPpPPpP
Sen hittade jag en kattig brud i min soffa och det var prick då vi bestämde oss för att gå! Nere på Kalmis köpte vi vår första lagliga öl, minglade med Johan och rockade loss till L4R5 H4RD! När vi rockat färdigt åkte vi bil till Wikke och hängde där i cirkus tjugo minuter innan Sebbe kom och hämtade oss! Då var det hem och sova som gällde. Fett rockig kväll iallafall ♥

Kommentarer
Postat av: al kajda

kolon P

2010-05-16 @ 21:12:23
Postat av: ermelie

Blir vått!!(I) hahahhahaah

2010-05-17 @ 19:27:26
URL: http://pussempa.blogg.se/
Postat av: emelie

nej VÅT!!!!!!

2010-05-17 @ 19:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0