Idag är verkligen en bra dag

Idag är det den 6:e maj och det är förresten ingen vanlig dag av TVÅ anledningar:

1. Ante Budde fyller år, och det betyder grillade kycklingspett, klyftpotatis och tzatsiki till middag, samt äppelpaj med vaniljsås till efterrätt. Gott eller gott? Jag dregglar lite bara jag tänker på det...
2. Jag och Sebastian har varit tillsammans i 3 månader, vilket ger mig en väldigt härlig känsla i kroppen. Han är helt enkelt världens finaste kille! ♥

Så, jag får säga grattis till Ante på födelsedagen och till mig och Sebastian på 3-månadersdagen, och bara för att detta är en sådan bra dag ska ni få se en söt bild också. Puss & kram!


Kommentarer
Postat av: zeb

haha vilken jävla bild :D 3 år gammal där ja.

och vilken fin läkstav där också, haha!



<3

2010-05-06 @ 17:20:53
Postat av: Amanda

Grattis :)

2010-05-06 @ 17:26:02
URL: http://bummi.blogg.se/
Postat av: Myzan

Sebastian: Äsch du är så jävla söt där ändå! <3



Amanda: Thank you! :)

2010-05-06 @ 21:54:57
URL: http://myparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0