Bilderna från Valborg på Söder


Åkte till stan och Söder med flickorna för att ha lite picknick!

Becko picknickade på en Ben&Jerry's. Hon tiggde plastskedar på ett närliggande Coop, och hon som jobbade där var tydligen en riktigt hagZ0r?

Då blev Becko arg, men hon fick tillslut sina plastskedar.

Louise posade med sin pimpade cigg som ingen annan än jag pimpat! Det är xD som gäller!

Jag körde på en "hej jag bloggar!"
Pussempa var faktiskt också med, och hon hade glömt att gömma partybandet... Nej Emelie, nej!
Två glada tjejor!
Varav en av dom stekte ordentligt!
Cammish är bara så jävla rockig!!!
Dagen till ära bar jag dessa kläder + Pussempas klackisar som var extremt svåra att gå i.
Visst är jag lite cool, ändå?
Här har vi dom där två glada tjejorna igen... Vilka är dom? Vad vill dom mig?
Och nu tänker jag avsluta med en supersöt bild på Becko, som vi senare spenderade kvällen hos! Tack för en underbar dag iallafall! ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Galet lååång du är mysan!

2010-05-02 @ 22:14:40
URL: http://sahlveus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0