10 anledningar till varför jag älskar mitt liv

Jag kör på en Becko och berättar 10 anledningar till varför jag älskar mitt liv just nu. Enjoy!

1.
Solen skiner, graderna ligger runt +20 och det är så skönt verkligen! Nu hoppas jag att sommaren är här för att stanna!
2. Jag har världens bästa vänner och jag skulle inte vilja byta ut dem mot något!
3. Jag har världens finaste pojkvän som gör mig lycklig i alla lägen. Love u!
4. Skolan är snart slut och det kommer att kännas som om 1000 kg lyfts från mina axlar. Frihet!
5. Det är endast 40 dagar kvar till P&L tillsammans med Cammish, Sebbe och Kim!
6. Jag har ett jobb och jag har fått min första lönecheck!
7. Sebastian och jag ska se Kent den 22:a juli i Långholmsparken.
8. Mina småsyskon är sötast i världen!
9. Min Spotifylista äger!
10. Jag lever_livet92!

Kommentarer
Postat av: louise

kände att anledningarna började sina mot slutet eller vad känner du själv

2010-05-18 @ 18:06:54
Postat av: Myzan

kanske dom 3 sista ;D

2010-05-18 @ 18:09:08
URL: http://myparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0