Livin in the gangsta's paradise

I fredags chillade jag och Lollo hemma hos Johan innan vi drog till Mira! Här ser vi coolingen Johan och jag!
Johan tycker att jag passar föträffligt bra i hans gangsterkeps, så den fick jag ha på mig! Lollo och jag passade på att posa framför Johans snygga vägg!
Lollo är bara fett cool och jag är fett glad_tjej92.
Lollo bad mig lukta på hennes arm, vilket jag gjorde. Jag tog ett fast grepp om hennes arm och sniffade. Dåkände jag lukten av DKNY Be Delicious hudkrämen, NOT the perfume!
Hahaha här är bara en söt bild på Johan Kreditkortet Flodkvist!!!
Mina bästisar är så coola!
"Hej, jag bloggaaar!" och här är jag och min söta vän!
Alltså, jag har märkt att jag har en ölburk i handen på typ varenda bild... SÅ inte okej. Fast... Den matchar ju med naglarna iallafall? Fett trendigt. Matcha din dricka med ditt nagellack.
Livin in the gangsta's paradise! Welcome to my crib, säger Johan!
Jag fick en mycket fin frisyr av Louise. En inbakad fläta åt sidan, sedan hade jag resten av håret utsläppt!
Man måste ju hinna med att ta kort när man fixar sig också, ellerhur? SAJK, tycker Lollo!

Ready, set GO och så sprang vi till bussen! Och snipp, snapp, slut här tog bilderna från den kvällen slut! MYCKET rolig kväll, tackis! ♥

Kommentarer
Postat av: H a i d i ~

Hallådär! Hoppas du haft en fin kväll ^^,

btw! har snön smält än hos er??

2010-03-22 @ 21:20:16
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0