Tisdagskväll

Alldeles för en stund sedan pratade jag med Sebastian i telefon, och jag frågade honom vad jag skulle skriva om i ett inlägg här i bloggen, och han svarade: "Skriv om vad du vill ha allra mest just nu."

Okej, tänkte jag, det kan jag väl göra. Men vad vill jag ha allra mest just nu, en tisdagskväll som denna? Självklart skulle en kram från Sebastian inte sitta fel, men inte heller en bamsekram från en söt lillasyster som Gina. Som kommer springades emot dig och bara kastar sig i dina armar och skrattar sitt härliga bebisskratt. Sånt är så gulligt. Skulle inte heller tacka nej till att få träffa lillasyster nr 2, Tess. En liten sjuåring som frågar väldigt mycket. Men det är bara roligt när hon kommer fram till mig och frågar sina små konstiga frågor.

En helkväll med några vänner skulle inte heller skada just nu, känner att det är något jag behöver och längtar efter. Men sådant får vänta till helgen, speciellt nu när jag har praktik och allt. Men på torsdag, då gör jag min sista praktikdag på Coop och på fredag har jag förmodligen lite planerat med Louise och Johan. Mer vet jag inte, vi får se hur det blir, men det blir säkert askalas!

Sen skulle jag bli oerhört glad om jag vaknade upp imorgon och ser att solen står högt på himlen, för då blir det ajöss med vinterjackan och på med skinnjackan! Och vi alla blir ju gladare av lite sol, ellerhur? Nu tänkte jag iallafall hoppa i säng och hoppas på att få sova gott inatt så att jag inte är alltför seg imorgon, sådant uppskattas inte. Godnatt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0