Oh, vilken härlig dag!

Godkväll kompisar! Idag har varit en bra dag. Gjorde min sista praktikdag på Coop och när vi slutat hade jag och Dessi samtal med vår handledare. Mötet gick bra skulle jag vilja säga, för både jag och Dessi lyckades kirra sommarjobb!!! Hur nice? Gal1 nice! Så skönt att slippa känna stress över det nåt mer framöver. Handledaren sa också att vi varit duktiga och skött oss, så jag hoppas att det visar sig på betygen!

En present för vårt jobb fick vi också, och jag valde dessa:


Ett par röda fejkconverse. Värsta kapet ju, jag är helnöjd!

Kommentarer
Postat av: halv 8 hos DEJ

woosh :D myysan goes sommarjobb!

Grattis <3

2010-03-18 @ 23:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0