Just nu




ligger jag i sängen med datorn i knät och lyssnar på Kent – Järnspöken. Skönt med lugn musik såhär på kvällskvisten efter träning och allt. Sa jag träning? Ja, det gjorde jag faktiskt. För idag var första gången på jag vet inte hur länge som jag faktiskt fick arslet ur vagnen och tog mig ner till hallen för att lira lite innebandy. Anledningen till att jag inte tränat är ju sjukdom, så jag tog det lugnt idag så det inte får för sig att bryta ut igen! Ska förövrigt på cup den 9-11 maj, sweet!

Och jag vet att jag ser en aning läskig ut på bilderna, men det är faktiskt mörkt i mitt rum. Sådeså!

Kommentarer
Postat av: S

Svar:

Vänta... WHAT THE FUCK?!?!?!??!?!? Nej... :( men sluta... :'( Är det sant?

2010-03-14 @ 21:58:14
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0