Jag hatar att städa

Just nu håller jag på att städa lite, bland annat mitt rum, för det är städtorsdag hos oss idag och jag ska ju till Johan sen så mamma tvingade mig att göra det nu. Hmpf. Har hittills bäddat sängen, plockat undan och tagit ut disken, samt plockat ur/i diskmaskinen och hängt tvätt. Nu ska jag BARA dammsuga, damma och torka golv i mitt rum. Som rubriken lyder: Jag hatar att städa!


Och med den här bilden vill jag bara säga att mina naglar blivit långa och fina, äntligen! Och tro mig när jag säger detta: Jag har aldrig haft fina naglar... MEN nu har jag!

Kommentarer
Postat av: jossan

hahaha du har fan aldrig haft långa naglar så länge som vi känt varann...11 år?

2010-03-11 @ 15:09:42
Postat av: prinsessan

akta så inte du är söt

2010-03-11 @ 15:23:21
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0