Jag har varit vilsen, Lisa



Ja, det kan man verkligen säga! Uppehållet från bloggen beror endast på att jag har haft annat för mig än att sitta och hänga framför burken.

I fredags så umgicks jag med Sebastian, vi var bara hemma och chillade low, kollade på Let's Dance (Heja Willy<3) och Solsidan som äger!!! På lördagen så var vi hemma hos mig och busade med Tess och Gina fram tills femtiden ungefär, då Sebbes pappa kom och hämtade oss och vi begav oss ut på äventyr! Eller nja, inte riktigt. Vi åkte hem till Sebbe, men det lät mycket coolare att säga att vi åkte ut på äventyr... Hur som helst så gjorde vi fruktsallad för hela slanten som vi käkade till Melodifestivalen. Sen kollade vi på World Trade Center och sen så var det time for slagg. Riktigt mysig helg med Sebastian må jag säga, tack sötis! ♥

Btw så är bilderna ovan från en vårdag år 2009. Sweet asså, vår nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0