It's raining men, hallelujah

Jag har så ont i mina fötter, mitt huvud är tungt och jag har nynnat på Higher enda sen jag kom hem från plugget idag,vilket var runt kvart i sex. Anledningen till denna sena tid är för att vi har teatervecka nu och idag har vi bara tränat på vår discodans och teatern. Dansen sitter som en smäck nu och replikerna också, vi måste bara prata högre. Gör vi det, då kommer allt bli prima tills på onsdag då vi har första föreställningen! Shaisse, imorgon blir det hårdträning för att finslipa detaljerna. Kläderna vi i discogruppen fick var dock en besvikelse, ska fota och visa er alldeles strax. Nu blir det dusch, hörs snart! ♥


Jag och Lollo med det ena paret kläder vi fick. Dock är det här det snyggaste, ni ska bara se klänningen vi ska ha när vi har själva "uppvisningen"...

Kommentarer
Postat av: High Style UF

Hej!

Jag skriver till dig för att berätta om smyckesshoppen HighStyle!

Vi designar och tillverkar unika ringar och säljer de till ett lågt pris. Passa på, just nu har vi rea med oslagbara priser!



www.highstyle.se

2010-03-22 @ 23:44:22
URL: http://highstyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0