En dag på Coop Forum


Idag hade Dessi och jag vår första praktikdag på Coop, vi fick bära dessa fräsiga kläder!


Vi träffade på en sur och vresig gubbe som ville veta vad en rakhyvel kostade, Dessi sprang iväg för att ta reda på det. Gubben tyckte då att Dessi tog lång tid på sig, då gav han mig en sur blick och sa med vresig röst: "Varför sprang hon iväg med min hyvel?" Jag sa då att hon sprang iväg för att kolla vad den kostade, och när Dessi kom tillbaka hade gubben sagt såhär till henne: "Jag trodde nästan att du hade gått HEM med min hyvel!" Ni vet väl att man inte ska skylla på praktikanterna, va?


På fikarasten smet Dessi på toa och jag väntade otåligt, för vi skulle nämligen ut på uppdrag!


Uppdraget gick ut på att gå runt i butiken och lägga tillbaka varor som folk lämnat tillbaka. Det var väldigt spännande! Här ser ni Dessi och två fina dammsugarpåsar som vi var i full färd med att försöka hänga tillbaka på rätt plats.


Helt plötsligt då vi letade efter dammsugarpåsarnas plats, träffar vi på Begonia mitt på golvet bland blommorna! "Hej hej på dig Becko!" sa vi och fortsatte! 

Sen hade klockan blivit fyra och vi sa hejdå till Coop för idag! Fick skjuts hem av Erikas mamma och det tackar jag så mycket för. Har inte alls någon lust att åka tåg i det här skitvädret, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0