Fekke fekke spåra spåra!!!

I fredags åkte ju jag, Missjuhan, Becko och Louise till Bro för att fira Mira som idag(?) fyller 19! Grattis på dig! När vi klivit av tåget bitchar vi ner en busschaufför som var färgblind, och trodde att Johan var Becko. Sen hittade vi ett par tjejer som visade oss fel väg till Mira men det löste sig för hon kom och mötte oss med sin hund som skuttar som en kanin, den var söt. Hade iallafall en väldigt rolig kväll och natt även om den var lite spårad på sina ställen!

Haha, det är kul att man säger så kuliga saker en kväll som denna! F1 värt ändå ju!!


Balla gänget? Lätt! Jag med min fina frisyr som Louise gjorde, Lollo som säger :O, Becko som är söt, Mira som är rockig och Bob som gör en Bob-min.

Kommentarer
Postat av: Begonia

haha ja det var riktigt spååååår

2010-03-22 @ 21:01:59
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0