Fångarna på fortet tillbaka!

Minns ni programmet som leddes av Agneta Sjödin och Gunde Svan? Programmet som utspelade sig på ett fort mitt ute i havet? Programmet där tigrar sprang omkring, och kändisar gick in i olika rum för att fånga nycklar? Programmet där fader Fara ställde kluriga gåtor uppe i tornet?

Programmet jag talar om är självklart Fångarna på fortet, som sändes sista gången år 2004. Men idag läste jag något i tidningen som gjorde mig glad, eftersom att Fångarna på fortet var mitt favoritprogram då jag var mindre - Programmet ska göra comeback! Hiss eller diss?


Kommentarer
Postat av: zeb

där är ju han falafel :D

2010-03-28 @ 22:55:32
Postat av: jossan

helt enkelt en hiss !

2010-03-30 @ 19:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0