Bilder från arkivet


Här är jag innan en skoldag i... åttan om jag inte minns fel. En av de första gångerna jag använde tights och klänning faktiskt, haha.

Becko och jag var hemma hos mig en söndag efter en innebandymatch. Vi var väl extremt trötta eller något, och dessa fula (men roliga) bilder är resultatet av den tröttheten skulle jag tro!

Här tror jag vi försöker få in båda våra huvuden under ett och samma pannband - Beckos rastafaripannband!

Här verkar vi har lyckats, men vi ser klämda ut... Vi provar igen!

Såja! Nu hade vi lyckats och vi verkade vara nöjda och glada! Haha fyfan....

Sen blev Becko crazy, snodde pannbandet och började ge mig pisk med en colaflaska, inte okej!

Sen hade jag ju en rakluggperiod. Inte nice, jag blev helt galen!

Men ändå vägrade jag klippa den...? Den blev tillslut så lång att den täckte mina ögon. Ni kan kalla mig för gardinen.
Är det här jag? Verkar som det...

Verkar som att min s.k emolugg gjorde att jag var tvungen att hålla handen sådär på varenda bild, har en hel del bilder med just "handen".
Vi var i Turkiet och Gina var en liten flintskallig bebis då! Ja ni, och det var allt för nu!

Kommentarer
Postat av: ql

crazy mysan

2010-03-10 @ 00:49:35
Postat av: sara

jag tycker att du passade i raklugg :o kanske inte när den täckte ögonen, men lite kortare :3

2010-03-10 @ 14:15:36
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: Ida

Dendär bilden i "åttan" det var ju typ mellan nian och ettan! Försök inte. Eller iallafall nian.

2010-03-10 @ 20:00:17
URL: http://nosepick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0