Vad vore inte en bal på slottet?


I lördags var jag och kollade på niornas bal med dessa tre guzzar! Tänk att det var hela 2 år sedan vi själva hade bal. Minns det som om det var igår...

Jutta och Staffan är chok snygga?!

Vi var ju där för att se Nattis egentligen, men helt plötsligt rullar en bil med mina lagkamrater in, så jag tog ett kort på dom också!

Lätt balens coolaste entré. En flygande matta!

Äntligen kom Nattis röda flamma körandes upp för backen!

Där sitter hon och är superglad!

Och vilken entré hon gjorde! Vi blev som galna papparazzis så fort Nattis klev ur bilen! Det sa bara "klick klick klick klick klick!"

Nattis brydde sig inte alls om vårat galna fotograferande, hon tog ett glas skumpa istället!

Men tillsist fick vi våran bild. Nattis du var så snygg! Snygg snyggare snyggast!!!

Efter att vi hängt klart med Nattis, träffade jag världens sötaste Dessi och hennes coola polare Bea, även kallad T1!

Dessi och T1 chillar low!

Vi träffade även på Nattis andra halva - Emelie Årstein! Här med Cissi och Nattis herself!

Och tillsist vill jag bjuda på denna fina bild som jag tog på Nattis och Bella. Och som ni ser så vann Bella titeln som... Balens drottning! Good work!

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Haha nu är jag inte med alls, du är väl brunett, inte blond..? Eller är jag väck :O

2010-06-09 @ 14:27:48
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0