Tro och tvivel

Inatt vaknade jag upp med ont i halsen. Hann väl inte tänka så mycket mer på det för jag somnade om? Vaknade imorse med bara lite ont och så huvudvärk på det. Så idag har jag varit trött, frusit och haft huvudvärk till och från. Ursäkta mig Mr. Kropp, men jag har faktiskt INTE tid för att bli sjuk just nu! Får väl göra en kopp te och krypa till kojs tidigt ikväll. Känns också som att idrottsdagen imorgon inte blir av, men det är så lugnt så!

Nu: Kolla klart Room Raiders och sen plugga Nk. Eller...? Hörs va!


Jag och Emma påväg till balen i lördags!


Kommentarer
Postat av: simone

Helt underbart hår du har! :)

2010-06-08 @ 22:16:09
URL: http://fattybom.se
Postat av: Anonym

fy va söt du va i klänningen!

2010-06-10 @ 12:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0