Skisser för sommaren

1. Ditt favoritställe på sommaren?
Stranden, Gröna Dalen eller nåt mysigt häng i stan!

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
Vaknar upp bredvid någon av mina vänner eller Sebbe och ser att solen lyser genom persiennerna. Går upp, drar på mig ett par jeansshorts och ett stort linne, dricker smoothie till frulle och sen packar man väskan och hookar upp några vänner och drar med dom antingen till stranden eller Gröna Dalen, eller till någon mysig park i stan. Där är vi hela dagen och lyssnar på asbra musik och bara lever_livet och på kvällen så grillar vi hos nån och till sist så vill jag somna tillsammans med Sebbe.

3. Vad lägger du hellst på grillen?
Kött såklart. Med klyftpotatis och beasås...

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Jobba, P&L, Kentkonsert, chilla och leva_livet!

5. Dina bästa sommarfärger?
Rosa är fint. Och lila. Svårt det där haha!

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svensk sommar:
Midsommar, berg-och-dalbanevädret, Håkan Hellström och kubb.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
Alla dagar på campingen hos mormor och morfar, Legoland eller Skara Sommarland.

8. Havet, sjön eller poolen?
Poolen. Jag är rädd för havet.

9. Vad väljer du i glassbaren?
Twister, Sandwich eller Magnum Mandel.

10. Vart går din drömsemester?
Till Grekland. Jag vet inte exakt var någonstans, men i Grekland skall det ligga iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0