En mycket sweet onsdag

Shoo len. Idag hade jag min sista idrottslektion. Nu kanske ni tror ba "jaha sista idrottslektionen i tvåan, så trevligt". Men mina vänner, det är så mycket mer än bara så... Jag har nämligen haft min sista idrottslektion ever!!! Fattar ni HUR skönt? Jag kan knappt fatta det själv. No more idrott, no more L-åsen and no more dans! WIHO. Efter plugget drog jag och handlade med mormor och då träffade jag farmor också. Sen cyklade jag hem till Louise och stekte lite på hennes baksida. Pussempa kom förbi och vi tog en prommis med Sunne. Sen drog jag hem, käka middag, la mig i gungan på balkongen och läste lite ur Shoo len. Mycket bra. Klart slut! ♥


Ba en cool kattig bild på nån cool tjej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0