2010 - Året då vi inte ska tvätta håret?

Tja! Idag runt tretiden fick jag veta att jag skulle jobba mellan 17:00 och 21:00 så jag tog mitt smörbyttehår och gick in i duschen. Jag ogillar verkligen att tvätta håret. Det blir så...  Lent och flygigt. Nej, att tvätta håret är en smula överskattat men jag kan fan inte sitta i kassan och le och se glad ut med smörhår, för gissa vad folk kommer fastna med blicken på? Jag skuille gjort det iallafall för jag stör mig på folk som jag ser har jätteflottigt hår. Nu blir jag lite skraj att jag själv gått runt offentligt med smörbyttehår. Men jag menar, snart är det P&L och då blir det fan ingen dusch på en vecka typ. Okej... Nog om smörhår och åter till jobbet... Det gick prima, jag satt bara i kassan och chillade och nu ska jag alldeles strax stänga av datorn och sova för imorgon är det jobb som gäller, igen. Cash is king, YEAH!

Över och ut, slut! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0