Jag kan inte sova

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Haha ja tänk för att jag gööör det!
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Sana-sol! Så jävla gott var det.
Vad åt du senast?
Chips eller choklad.
Har du fått någon komplimang i dag?
Haha ja det har jag.
Har du varit med i en rättegång?
Nej.
Är du polare med grannarna?
Det vill jag inte påstå haha
Vilket språk pratar din pappa?
Svenska.
Vilka länder har du bott i?
Sverige bara!
Senaste piercingen?
Never had one!
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
Idag!
Gay?
Neeee
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
Ja... Det värsta som finns.
Har du något husdjur?
Tussen & Smulan hahaha
Har du täckt någons hus med toapapper?
Palla haha. Nej det har jag icke!
Hur bra är din syn?
Bra I guess
Har du varit på ett party?
Många feta parteeyyn.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
N-E-V-E-R E-V-E-R!
Har du varit utomlands?
Japp!
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
Min mammas och pappas? Var så liten dock men jag antar att det är det bästa.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Svar: Ja.
Var är dina syskon just nu?
Tess och Gina ligger väl och sover hemma hos pappa, Ida är i Gävle
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Jag minns iallafall att den var jävligt jobbig, men inte vad den handlade om dock.
Vem ringde dig senast?
Sebby Gaga
Vilken tid gick du upp i morse?
Runt 12
Vad ska du göra i helgen?
Chilla, fira Sebbe som fyller år!
Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
"Vad gör du? :)"
När var du riktigt sjuk senast?
Dagarna innan P&L
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Igår, Kent HIHI. Okej, inte vem utan vilka blir det ju då.
Vad finns i din bakficka?
Har inga byxor på mig just nu hahaha
Har du färgade linser?
Nej
Vad gjorde du klockan två i natt?
Låg bredvid Sebbe i sängen och försökte sova
Vad är det första du gör på morgonen?
Kissar oftast
Vad ska du göra efter det här?
Slagga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0