Wazzaaapp

Imorse när klockan ringde var min första tanke typ: "DÖ!". Hade absolut ingen lust alls att lämna den varma sängen alls... Men efter att ha snoozat i cirkus en halvtimme så klev jag mödosamt upp och gjorde mig iordning. Kom till skolan och fick veta att webbdesignen blivit inställd! Min dag kunde alltså inte börja bättre, haha!

Förövrigt så hade jag nog den jobbigaste idrottslektionen under min gymnasietid idag. Jag välkomnar träningsvärken, lika bra det, för imorgon är den garanterat här. Fick också veta att man kan välja bort Idrott och Hälsa B i trean, i utbyte mot att man väljer en annan femtiopoängskurs. Men jag säger bara en sak: INGEN TVEKAN!

David Guetta – Love Is Gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0