Brother Tuck och försenade tåg

Godmorgon! Trevlig kväll hos Madde igår, vi drog sedan vidare till Broder Tuck där vi drack lite öl och lyssnade på nåt band, trevligt det med! Drygt när vi skulle hem för alla tågen var inställda eller kraftigt försenade, så jag ringde Sebastian och som den ängel han är så körde han hela vägen till T-centralen för att hämta mig. Vi plockade även upp Isa och Snea och körde hem dom till Isa. Och ännu en gång tänker jag passa på att säga tack för en trevlig kväll kompisar, men fyfan vad jag hatar SL...

Snart kommer hela familjen och släkten hit för att fira mig, så jag måste verkligen sätta fart nu! Vi hörs ikväll, kommer ha fullt upp hela dagen.

P & K! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0