Om 13 dagar...

... Har ingen vårdnaden om mig längre
... Får jag adoptera
... Får jag låta mig adopteras
... Kan jag kräva eller behöva betala ut skadestånd
... Kan jag skriva ett testamente
... Får jag tillstånd till att ha vapen
... Är mina föräldrar inte längre underhållsskyldiga
... Betalas studiehjälpen ut till mig (1050:-)
... Har jag inte rätt till underhållsstöd
... Får jag lov att sterilisera mig
... Får jag söka pass själv
... Är jag behörig att inneha uppdrag
... Får jag dricka alkohol lagligt ute på krogar/restauranger
... Får jag spela på spelautomater
... Kan jag köpa cigg och folköl
... Får jag ta körkort

Ja ni, något att tänka på kanske? Och allt detta för att man blir ett år äldre, byter ut sjuan mot en åtta. Crazy...


Kommentarer
Postat av: sara

måste man inte vara typ 25 för att adoptera?

2010-01-14 @ 22:36:43
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Faaan vad Naaajs!

2010-01-15 @ 10:20:36
Postat av: natalie

hahahahah nu är du allt sugen va mysan?(:

2010-01-15 @ 17:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0