Oh what a great weekend

Hej på er. Efter en helt klart värd helg är jag trött som en jag vet inte vad. I fredags var vi några styckna tjejer hemma hos Natalie. Vi åt, spelade kort och mös tills klockan började närma sig halv tio, då tjejerna (dvs dom som är 18 år fyllda...) skulle dra på krogen! Jag umgicks istället med Sebastian, vi åt kinamat och tittade på film.

På lördagsmorgonen vaknade jag hemma hos Sebastian, vi gjorde oss iordning och fick skjuts till Kungsängens station varifrån vi tog tåget mot stan. Åt på Pizza Hut, shoppade och fikade var det vi hann med innan vi kände oss nöjda för dagen. Åkte hem, duschade och tillbringade ännu en kväll hemma hos Natalie, denna gången med lite mer folk. Det blev lite vindrickande, en hel del Bubblan och Galenpanna samt en massa skratt och bra musik. Låter som en toppenkväll, va? Det var det också. På natten kom Sebastian och hämtade mig och så sov vi hos mig.

Och idag då, söndag... Jag och Sebastian åt pizza i min säng samtidigt som vi tittade på tv. Han åkte hem runt fem, då städade jag rummet och hoppade sen in i duschen. Har även hunnit med att titta på En annan del av Köping, vilket är det roligaste jag sett på länge! Taggar inte inför skolan imorgon, men det förvånar mig inte.

Laakso – Worst Case Scenario 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0