En fullspäckad helg

Hello mates! I helgen har jag varit fullbokad, har hunnit med en massa roliga saker, som att leka med Sebastian och fara runt på hela tre kalas. Lördag: Lillasyster Tess och middag hos Elin. Söndag: B-day brunch hos Erika. Så det har varit fullt ös hela helgen med andra ord, men jag gillare! Nu: Bilder!

Middag hos Elin! På bild ser ni Jj och födelsedagsbarnet herself: Elin Newbeach


Jag ville bara visa att jag kunde balansera en sked... Meg försöker också där tror jag, eller?


Fortfarande lungan för mig, men MegZor fuskar och håller i skeden med handen...


Lollo är cool och jag leker bara söt. Vad har vi sagt om att försöka leka söt när man är onykter...? Det går inte, man blir inte söt hur mycket man än försöker!!!


Sen blev det undanflyttning av bord och stolar och köket blev ett dancefloor.


Sara Sara Sara, du är lite av en galning! Ibland förstår vi inte hur du orkar, men vi gillar det! Fullt ös skare va!


Sen vid ett tillfälle kom Elin och slängde ut ett gäng cowboyhattar, vi tre grabbade tag i varsinn och blev genast tre coola cowboygirls!


Här har vi Becko och MegZor!


"Hej jag bloggar!" säger Sillen och Sara smuttar på en cider.


Lollo är crazy in the face och Meg är lite sur ser det ut som!


Jj rockar loss!


Thug life in cowboyland!


"ANOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!"
(För er som inte vet vad ano betyder, så är det spanska och betyder inget mindre än analöppning...)


Julia och Lollo chillar ba! Tare coollungt liksom. 


Efter middagen hos Elin drog jag, Lollo och Becko till Emil där vi bland annat träffade MissJuhan, som förövrigt har klippt sig och blivit cool_kille89. Haha fast han var cool innan också!


Gissa smileyn!
Rätt svar: Skrytisen, eller för de flesta :U

Lollo piercade sig! Hon är såå nöjd!

Den här bilden får iallafall avsluta detta inlägg, för här började kvällen ta slut, det ser man ju, jag är ju i full färd med att slagga och både Lollo och MegZor pekar finger åt kameran!

Vill iallafall tacka alla för en fullspäckad och riktigt rolig helg! Tackar även Erika lite extra för brunchen, grymt gott var det! Nu: Slagg... Godnatt på er så hörs vi imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0