Mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? festival bla
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga, sånt är för mesar!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? det tror jag icke!
4. Dog någon som stod dig nära? gamlamormor
5. Vilka länder besökte du? vårt vackra sverige.... haha
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? utlandsresa
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 27/1, 18/2, p&l samy nyår
8. Vad var din största framgång 2009? komma över gammal kärlek, kanske?
9. Största misstaget? misstag och misstag... aja bör inte nämnas här iaf
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? va jättesjuk i början av året, svimmade och grejer för att jag hade så hög feber. ej okej!
11. Bästa köpet? P&L-biljetten!
12. Vad spenderade du mest pengar på? typ öl och mat, hahahha!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? yesbox
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009? lady gaga - poker face, parken - jag har varit vilsen, lisa, a day to remember - monument osvosv. finns så många, haha!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare! dont worry, be happy lixom. lever_livet92!!!
16. Vad önskar du att du gjort mer? pluggat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? oj... ingen aning!
18. Hur tillbringade du julen? hos far på morgonen och hos morbror på kvällen
19. Blev du kär i år? nej, inte på nytt!
20. Favoritprogram på TV? grey's
21. Bästa boken du läste i år? the dirt kanske...
22. Största musikaliska upptäckten? hm.. laakso tror jag! har hört så sjukt mycket ny musik detta år men ah!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? minns inte ens vad jag önskade mig haha
25. Något du önskade dig men inte fick? TJA!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? gick först i skolan utan att gå på några lektioner, hahah! sen åkte jag till kista med mamma, och när jag kom hem åt jag middag med familjen och hansson. sen umgicks jag med hansson sen sov jag!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? det är klart, det finns det alltid!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? öh.. ingen aning du haha! först en cool hc-tjej sen mer tjejig typ? hahah ne men jag vet inte. de va väl typ så.
29. Vad fick dig att må bra? kärlek, vänner, familj, sommar, party, chill, musik, festival osvosv...
30. Vilken kändis var du mest sugen på? typ ingen...? haha
31. Vem saknade du? en del, mest elina
32. Den bästa nya människan du träffade? öhm... vene! eller jo, typ missjuhan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0