Cammish 18!

Igår var det Cammish 18-årsdag och det firades med middag och lite fekke hemma hos födelsedagsbarnet själv. Kvällen innehöll även pulkaåkning i -25 grader och en hel massa dans! Jag hade som vanligt en riktig kalaskväll med tjejerna, tack för den och grattis än en gång, Camilla-Lilla! ♥


Efter middagen sjöng vi för födelsedagsbarnet för fulla muggar, och tomtebloss hade vi också!


Cammish öppnar paket. Jättespännande, tycker hon! Den vackra prinsesskronan hon bär blir förresten min om 21 dagar, då det är min tur att fylla 18. Inte illa!


Vad kan detta vara...?


Även Jessica var hos  Cammish, och hon gled mest runt med en peruk på skallen hela kvällen!


Gruppfoto tjejer!!! Ja, jag har läppstift på mig!


Jag och Becko blev lite trötta och tog en powernap på dansgolvet, men rocken satt fortfarande i! STILL GOING STRONG LIKSOM!


Självutlösare äger!!!


Sen blev det dags för pulka! Eftersom det var så kallt som det var så frös håret i näsan så fort du gick utanför dörren... Det var en mysko känsla. Efter pulkaåkningen var vi alla gråhåriga!


Jag vann tävlingen "Kvällens längsta glid" och kom på ett nytt sätt att göra rockglid på, så jag kände mig ganska nöjd när vi traskade tillbaka mot Cammish efter pulkaåkningen.


Och jag hoppas att vår nyblivne 18-åring hade en lika rolig kväll som vi andra! Här ser hon ju faktiskt ganska nöjd ut, trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0