En lördag i Stockholm

Hej kära läsare. Igår var jag och Sebastian inne i stan där vi tog nytta av min födelsedagspresent som jag fick av honom, den gick ut på att han skulle få bjuda mig på middag, fika och bio - "Allt en toppendag med dig skall innehålla!"

När vi kom in till stan så köpte vi fika på 7 eleven och traskade hem till Mathilda, där vi hängde ett tag innan det var dags att ge sig ut på stan för att äta mat. Vi skulle ha ätit på Mongolian Barbeque, men stället hade tyvärr bommat igen så det var bara för oss att leta vidare. Tillslut, efter många om och men så hamnade vi på Hard Rock där vi åt jordens kanske godaste hamburgare ever? Tror fan det alltså.

Efter maten tog vi tuben hem till Mathilda igen, där vi tittade på ett nummer av Melodifestivalen (Ola, sög hårt!) innan det var dags att dra sig mot Sergel och salong 1 för att se Snabba Cash. Hade inte så höga förväntningar på filmen då jag både läst boken och hört av andra som läst boken och sen sett filmen att den inte är någonting att hänga i julgranen, men det tyckte jag absolut att den var! Kanske inte julstjärnan i granens topp, men ändå en kula ganska högt upp? 4/5 toasters vill jag ge den i vilket fall, haha! När filmen var slut mötte vi upp Sebastians föräldrar och så åkte vi med dom hem. Var hemma någon gång runt 1, båda två helt slut efter en helt gal1 bra dag i stan! ♥


Kommentarer
Postat av: Sophia

boyfriend? :D

2010-02-11 @ 15:38:05
URL: http://visselsnippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0