TEMPERATURE IS RISING

Tja tja tja! Gästbloggande incoming!

Just nu ligger Myzan som ett badazz i sängen efter en helvetisk natt!
Det hela började efter Ginas födelsedagskalas igår där Myzan bestämde sig för att äta en aning för mycket tårta.
Hon beslutar sig senare för att glida över till mig för lite middag och söndagsmys.
Men så blev icke fallet.

När vi ätit och Myzan sagt åt mig att tanka Bombay dreams beger sig Myzan till sängen. Vi alla vet hur det går för Myzan att kolla på film, och speciellt i en säng.
Det tog inte lång tid innan hon tröttnade och började kittla mig istället.
Cirka en kvart senare så slumrar hon till en snabbis och vaknar snabbt igen av grovt illamående.
Myzan rullar in sig i täcket som en larv och ligger där i närmare två timmar tills trycket släpper och ja ni kan säkert lista ut vad som hände. Hon kräktes...
Det hela resulterade i en näst intill sömnlös natt för oss båda med några spyattacker för Myzans del.

Nu idag så är jag Myzans trogna tjänare som lyder minsta vink där hon ligger i sängen som det badazz hon är.
Känner mig lite som en flude, men ställer upp för stackaren som ligger där helt hjälplös!

En härlig första dag på lovet tycker nog Myzan!

En passande låt till en passande bild
Various Artists – Pokémon Theme



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Darin nu kommer du vara värsta toffeln. Men det är bra att du ställer upp för vissa människor i världen iallafall! :D haha.

2010-02-22 @ 17:11:31
URL: http://runningincircles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0