Skämmas för gamla skolfoton?

Idag i caféterian så tittade jag och Louise i gamla skolkataloger, och ställde oss då frågan: Borde man skämmas för gamla skolfoton? Det beror ju alldeles på hur man såg ut, såklart. Var du värsta fjortisen med gult hår och stringen ovanför brallorna så kanske du borde skämmas lite, men var du bara en i mängden som både mig och Louise, så är det ingen fara! 

Jag har faktiskt aldrig skämts över ett gammalt skolfoto, men bara för att vi pratar om det så tänkte jag visa er bilden som jag gillar minst av alla mina skolfoton, och det är från när jag gick i sjuan:

Alltså, är det där ens jag?! Råttfärgat hår, inget smink och utsvängda byxor... Trendig chey! Jag gillar hållningen också, HÖSÄCK!

Kommentarer
Postat av: imrylie

hahaha helvete vilka öron snubben brevid dig hade!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-18 @ 16:10:11
Postat av: Anonym

hahhaa så söt ju :D

2010-02-18 @ 17:26:33
Postat av: Anonym

Du är aslik hon i bella i twilight, dock inte hårfärgen:D

2010-02-18 @ 18:41:43
Postat av: Anonym

bella i twilight*****************

2010-02-18 @ 18:42:10
Postat av: Anonym

hahahahahahaha stakkars Kevin

2010-02-19 @ 12:37:06
URL: http://naady.blogg.se/
Postat av: jossan

HHAHAHAHAHAHAHAHAH JAG DÖÖÖÖR ! HAHAHAHAHAHAHA

men tänk dig då hur vi såg ut när vi va ute och gick, en vandrande tjockis med råttfärgat hår och en smalis som va lång utav helvete med råttfärgat hår hahahah, snyggaste i bålsta !

2010-02-19 @ 20:55:47
URL: http://josefinehallgrenholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0