Sjön suger

Hello guys! Idag hade hela Bcjf friluftsdag, och jag och Lollo åkte skrillor på Kalmis. Det snöade som tusingen, jag hade försmå skridskor och var dålig på bandy, men vad fan gjorde det? Kul var det ju! Jag blev utnämnd till lagets fiskare, dvs den som står uppe vid mål och ja, fiskar. Gissa hur många mål jag lyckades peta in...? Just det, 1!!! Ett endaste fjuttigt mål. Ingen vidare bra firre där alltså, haha.

Efter att ha spenderat några timmar ute i det gröna (läs vita) så knatade jag hem och gjorde mig iordning för att åka till Sebastian där jag varit hela eftermiddagen och kvällen. Bäst var det, som vanligt! Kom hem därifrån för ett tag sen och sitter nu och funderar på om det kanske är dags för slagg? Tror så.




Pics från 1 mars 2009 då jag och några coola katter åkte skrillor en solig söndagsförmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0