Plugg plugg plugg överallt

God eftermiddag kära läsare! Idag har jag skrivit upp allt plugg som vi har att lämna in nu innan sportlov och allting, och det är INTE lite. Så ni kan ju gissa vad jag ska göra när jag kommer hem...

Börjar bli riktigt bråttom med att skaffa praktikplats nu också, senast nästa vecka ska det vara fixat och jag har inte ens sökt. Dåligt My! Allt jag vill göra är att ligga i min soffa, lyssna på bästa Melissa och bara känna att jag inte har någonting att göra på ett tag... Okej, det är ju ioförsig det jag pysslat med varje dag efter skolan dom två senaste veckorna, men det är ju allt för underbart. Varför kan jag inte bara få fortsätta med det...?

Oh well, plikten kallar! Vi hörs senare, puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0