Nu är det slut på veckan



Hej fina läsare!
Fredag idag och jag är på bättringsvägen från min sjukdom som jag antar var vinterkräksjukan. Har ingen feber idag och det enda som egentligen tynger min stackars kropp från att vara frisk är väl en förkylning och lite halsont, men det är ingen big deal hoppas jag! Ser ni förresten att jag klippt mig? Om inte, så har jag det iallafall, och det tackar jag Pussempa för. Riktigt skönt med fräscht hår igen, faktiskt!

Är också på lite extra bra humör då mamma kom hem med en sak till mig för en stund sedan... Vad kan det vara, tro? Det får ni se alldeles, alldeles snart!

Kommentarer
Postat av: paow

EN SNYGG KYCKLING

2010-02-26 @ 18:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0