Nu är det fredagsmyyyys



Hej på er! Såhär såg jag ut idag för den som undrar. Lite sådär halvskabbigt hår men vafan, kvällen är ung! Hade som vanligt en kort dag med estetisk verksamhet som första lektion, där vi övade mer på vår discodans och så tränade alla tvåor tillsammans på den allra första scenen. Detta kan bli najsers alltså! Vecka 12 ska allt vara klart och jag måste verkligen öva mer på dansen, den sitter inte som den ska!

Min kväll ska jag iallafall tillbringa tillsammans med Pussempa, vi ska hem till Emma och chilla och kanske dricka ett glas vin eller två. Mysigt mysigt. Men nu ska jag dra en slagg, vi hörs senare!

Btw! A Day to Remember och Melissa Horn kommer till P&L i år... Fan också.

Kommentarer
Postat av: paow

hokus pokus sötis i fokus

2010-02-12 @ 19:12:47
Postat av: Rebecca Fexby - FOTOBLOGG

svar: tackar så jävla mycket :D

2010-02-13 @ 09:57:50
URL: http://rebeccafexby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0