Min födelsedagsmiddag


Igår hade jag min födelsedagsmiddag då dom här snygga tjejerna plus...


Cammish och...


Sebastian var hitbjudna!


Efter middagen som bestod av potatisgratäng och kött samt rödvinssås och sallad, så var det dags för mig att öppna lite presenter. På bilden så har jag precis öppnat presenten från MegZor och det fina kortet som jag håller i handen har hon gjort alldeles själv! På hatten står det MY-ndig, vilket jag tycker var väldigt fyndigt haha!


Sen blev det dags för galenpanna. Här ser vi Becko och Cammish!


Fler galenpannor, Emelie och Sebastian.


Varför ser vi så finurliga ut, tro?


Sen tröttnade vi på att vara galenpannor och då drog Becko och Louise igång och dansade vår discodans till "It's raining men".


Haha här ser de ut som två tennsoldater! Typ givakt eller nåt...


Mer discodans var det här!


Helt plötsligt blev Ilsa helt crazy!


Liksom, Ilsa vad fa-an gör du? Hahah.


Sebastian blev lite trött... Eller?


Han vaknade iallafall till slut.


Här har vi lite crazy bitches!


Damn, who's a CRAZY bitch?


Sebastian körde på en blinkis!


Självklart var det min tur att bära den rosa, fluffiga "18-årskronan", ni minns den som Cammish invigde vid sin födelsedag? Nästa gång blir det Lollos tur att bära den.


Fulla_cheyer_92? Näe, bara crazy!


Lollo kör nästan på en xD och Emelie visar stolt upp flarran och kör på en "Hej, jag dricker!".


Myzanpyzan och Sebastian.


Vad Ilsa egentligen gör på den här bilden är det ingen som vet... Jag vet bara att hon låg och snackade om att hon hade små fötter. "38, det är väl inte så stort egentligen?". Nej Ilsa, det är lagom, hahah!


Sen blev det dansstopp, och det måste vi fan öva mer på!


Alltså vafan händer på den här bilden? TIGHT?


Och den här sköna bilden på Cammish får avsluta bilderna för en helt underbart mysig och rolig kväll med dom bästa! Tack så jättemycket allihoppa! ♥

Kommentarer
Postat av: CAMMISH

Tack själv! det var jätteroliiii :)

2010-02-15 @ 16:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0