Home sweet home




Tja dudes! Kom nästan precis innanför dörren, har i princip bara hunnit prata lite med Ida och käkat en banan innan jag hamnade här. Den här skoldagen har verkligen varit helt ovärd, har inte behövt göra ett piss... Var ju också utan mobil hela dagen, men när jag kom hem så låg den där och väntade på Idas säng så fint! Hade jag fått några sms då? Ptja, ett från pappa och ett från Lollo, så lite älskad känner man sig ju iallafall, haha! Ska snart börja packa väskan, det är pappahelg i helgen och på söndag fyller minstingsyrran Gina 3 år, min bebis.

Och nu är det endast en enda skoldag kvar innan det underbara och efterlängtade sportlovet! Herregud, jag längtar tills klockan är 13:10 imorgon, för då jävlar är det lov!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0