Evacuate the dancefloor

Idag är jag en trött tjej, för igår var det ju fekke hos Hejkille för att hon och Maria fyllt 18! Det var riktigt roligt och även lite galet, men med härligt folk, mycket dans och inget spår så blev det en riktigt lyckad kväll, tack tjejer! ♥ Sov senare hos Sebastian, så min kväll blev inget annat än fulländad!

Min kamera låg förresten inlåst i princip hela kvällen, därför har jag inte lyckats ta så många bilder alls, men slänger upp de som jag har här iallafall!


Innan vi begav oss mot Hejkilles place så var Lollo och jag hemma hos Lollo och gjorde oss fina.


När vi anlände så bjöds det på massor (och då menar jag verkligen massor) med fika. Det var kladdkaka, tårta, cheescake, cupcakes, godis och mockarutor. Helt insane, men gott var det! PS! På bilden ser vi Hejkille herself och Maria. DS!


Dessa guzzar var också där: Cassandra, Suss och Evelina. 


Och detta är faktiskt sista bilden, och den föreställer som ni ser MegZor och Maria.

Ja, och vill ni se fler bilder så kolla in Megs blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0