"Att vara eller icke vara..."

Tja tja tja! Nyss hemkommen från en grymt chill skoldag, och jag är faktiskt på riktigt bra humör. Trodde inte att jag skulle klara provet som vi hade imorse när jag först kom till skolan, men sen visade sig att man fick ha boken framför sig. Då blev allt helt plötsligt lätt som en plätt! Efter provet lånade alla i klassen Hamlet, sen hade vi i princip håltimme resten av dagen förutom då vi gick igenom lite crap med teatergruppen. För imorgon är det ju fredag igen och dags för ännu mer estetisk verksamhet...

Nu ska jag springa till köket och göra lite mellis, men först ska jag visa er min nya tröja som jag hade på mig idag:

Svart lång tröja med nitar på axlarna, 199 kr frååååån, hör och häpna, Lindex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0