Alice in Wonderland


Igår åkte jag in till staden med dom här två guzzarna samt Emelie för att gå på "Alice i Underlandet" på Maximteatern, vilket var min födelsedagspresent från alla 3! 


Pussempa och jag chillar lite på tåget med en påse Zoo, självklart! Något ljus bild dock, men det är lugnt!


Vi kom fram till teatern och detta är alltså scenen. Tyvärr var det fotoförbud under själva föreställningen, så inga bilder därifrån har jag! Föreställningen ägde iallafall, med Amy Diamond i huvudrollen. <3<3<3 Älskar Amy forever!


Men jag hann iallafall ta några bilder innan föreställningen började. Här är Pussempa och Becko.


Oooh kattig_chey!!!


Efter föreställningen käkade vi på Jensens Böfhaus (?) Sjukt gott var det!


Och denna bild får avsluta detta inlägg, och jag vill passa på att tacka tjejerna för en jättemysig dag i stan trots det riktigt kyliga vädret. Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Begonia

är du skön eller? Haha, den där presenten var BARA från MIG och EMELIE! Lollo ska inte få cred för det där

2010-02-21 @ 15:55:02
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0